Categorii

miercuri, 29 februarie 2012

CIORBA CU PERISOARE DIN SOIA

Aceasta ciorba am vazut-o pe blogul"Bucataresele vesele" si tin sa-i multumesc pentru idee,este o ciorba extrordinara,insa eu i-am adus niste mici modificari,adica in loc de 5lg.de faina am pus doar 3lg.de faina si 2lg. de gris,si am mai adaugat si 2lg.de orez fiert si racit,si in loc de patrunjel am pus marar.                                     Ingrediente pt. perisoare:100gr. soia granule,3lg. faina,2lg. gris,2lg.orez,1 ceapa mica,50ml.ulei 1lgt. delikat,2lg. marar tocat.Asadar sa trecem la treaba: intr-o oala se pune 100 ml.ulei in care se caleste o ceapa tocata marunt,apoi se pun vreo 4lg. de zarzavat, eu am pus de la congelator(patrunjel,telina,morcov,ardei,pastarnac,leustean) dupa ce s-a inmuiat zarzavatul am adaugat o sticla de 500ml. suc de rosii si o lg. de pasta de ardei sa- i dea culoare frumoasa  si am umplut oala pe jumatate cu apa si o cana de 300ml bors si 3lg de delikat.Am lasat sa dea in clocot si in timpul acesta am facut perisoarele.Soia am fiert-o in apa cu delikat apoi am scurs-o bine,orezul l-am fiert si pe el in apa cu condiment,apoi l-am amestecat cu soia ,cu faina,cu grisul ,ceapa tocata marunt,uleiul si mararul,am mai asezonat cu piper si am format bilute pe care le-am dat drumul in oala si le-am lasat pana s-au ridicat deasupra ,dar inainte de a pune perisoarele  am pus si 3lg. de orez in ciorba apoi am pus perisoarele.Dupa ce s-au ridicat deasupra perisoarele si orezul este fiert dam oala deoparte si presuram leustean deasupra.Pofta buna si un post cat mai usor!                                                                                                                                                    

Un comentariu:

  1. N-am incercat inca ciorba cu perisoare din soia, in schimb am facut odata ardei umpluti cu soia si piept de pui. Dar arata bine si ciorbita ta.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere