Categorii

miercuri, 22 februarie 2012

BUREK CU BRANZA DE BURDUF


Ingrdiente:un pachet foi de placinta,300 gr.branza de burduf,3oua,200 gr. smantana,50 gr. unt.                       Foile de placinta se ung cu unt topit(cate trei),apoi se presara branza si se ruleaza.Se aseaza intr-o tava unsa cu unt ,la fel se procedeaza si cu celelalte foi pana se termina.Rulourile se taie cu un cutit,bucati cat vreti de mari,apoi peste ele se toarna un sos din cele trei oua batute cu smantana si un praf de sare.Se da tava la cuptor pt.40 min.la foc moderat pana se aureste frumos deasupra,se scoate si se lasa la racit in tava apoi se portioneaza dupa taieturile facute la inceput.POFTA BUNA!

10 comentarii:

  1. Wooow, daca e cu branza de burduf.....imi dau seama ce bunaciune este!!!!!!!!! Deja ii simt gustul! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa-ti trimit o bucatica,sa-i simti gustul mai bine.Te pup si eu!

      Ștergere
  2. Hmmm, ce bunatate... mi-ai facut pofta de brinza de burduf... Cind m-am maritat si-am parasit tara, in afara lucrurilor puse in masina a fost si brinza la burduf, i-a placut multa italianului meu... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu o nepoata casatorita cu un italian si cand a venit la mine singura mancare care ia placut a fost branza de burduf,asa ca stiu cat de mult le place italienilor branza,dar sa fie cat mai iute(mai maturata).Cand isi anunta vizita stiu cu ce sa ii astept(branza si eclere).Te pup si iti doresc o zi frumoasa!

      Ștergere
  3. Imi place tare mult burekul cu branza sarata , dar nu am mai facut de mult timp pentru ca aici nu gasesc foi de placinta , iar eu nu sunt atat de talentata sa le fac acasa . Nici branza buna nu e de gasit , asa ca ...poftesc la masa altora .

    RăspundețiȘtergere