Categorii

joi, 17 mai 2012

SUPA CU GALUSTI


In sfarsit am gasit si eu o reteta de galusti pufoase ,aveam si eu reteta mea dar niciodata nu-mi ieseau la fel,ori erau prea tari la mijloc,ori se sfaramau,asa ca am incercat aceasta reteta de pe blogul "Bucatar maniac"caruia tin sa-i multumesc.Asadar sa va spun cum am procedat: am folosit un ou pe care l-am separat(albusul de galbenus),albusul l-am batut spuma tare,iar galbenusul l-am amestecat cu doua linguri de apa minerala,un varf de lingurita de concentrat de pui si 3linguri cu varf de gris,dupa care am adaugat albusul si am amestecat usor sa nu se lase spuma.Se ia cu lingurita din compozitie si se da drumul la galusti in oala cu supa pregatita dinainte si care clocoteste,se lasa 5 min.sa fiarba asa la foc tare dupa care se stinge focul si se acopera cu un capac si se mai lasa 15 min.Atentie supa trebuie sa clocoteasca,si cu lingurita inmuiata in supa fierbinte se ia din compozitie si se lasa lingurita pana la fundul oalei si compozitia se desprinde usor de pe lingurita si se ridica la suprafata.Au iesit grozave ,pufoase si nu s-a sfaramat niciuna si supa a ramas limpede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu