Categorii

marți, 11 decembrie 2012

TORT DIPLOMAT DE POST



Acest tort sa nascut din dorinta de a manca ceva dulce,dar sa fie gustos si de post,asa ca am trecut la treaba si cu putina imaginatie a iesit aceasta minunatie.
Ingrediente blat:
-200 gr. zahar,
-300 ml. apa minerala,
-150 ml. ulei,
-350 gr. faina,
-1 plic praf de copt,
-un praf de sare,
-1 fiola esenta de vanilie dr.Oetker
Ingrediente crema:
-500 ml. lapte de soia,
-1 plic praf de budinca de vanilie de la dr.Oetker,
-1 cutie frisca vegetala (500 ml.),
-2 plicuri gelatina dr.Oetker,
-1 compot de ananas,
-2 banane,
-1 esenta rom dr. Oetker
Preparare blat:
Zaharul se dizolva in apa,apoi se adauga uleiul,un pic de sare,esenta de vanilie si faina amestecata cu praful de copt.Se amesteca bine pana se obtine un aluat ca de chec.Se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt.Se da in cuptorul incins si se coace timp de 25-30 min.Se face testul cu scobitoarea apoi se lasa la racit cat facem crema.
Budinca se face conform instructiunilor de pe plic ,dupa care se lasa sa se raceasca.Gelatina se hidrateaza in 3lg. de apa.Frisca se bate cu 3lg de zahar.Ananasul se taie bucatele,la fel si bananele.Cand budinca este foarte putin calduta amestecam gelatina dizolvata cateva secunde la mo.Punem fructele taiate ,esenta de rom si jumatate din frisca batuta.
Blatul racit se taie in doua.Prima foaie se insiropeaza cu siropul din compot,se adauga crema toata,se insiropeaza si a doua foaie si se pune peste crema.Se imbraca tortul cu restul de frisca,se da la rece,apoi se mananca cu mare pofta.

3 comentarii:

  1. Uau, ce bine arata... Iar daca e si de post, atunci vreau doua feliute... ca lapte de soia n-am vazut pe aici, ca sa-mi satisfac gusturile... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti invitata mea ,mai am si pentru tine.In loc de lapte de soia se poate face si cu apa.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. milica ce frisca folosesti tu ca eu am gasit vegetala dar are proteine din lapte asa scrie la ingrediente,poate gasesc si eu marca pe care o folosesti tu si e de post,iar gelatina mi-a atras si mie cineva atentia ca nu e de post ,am si eu prajiturele pe blog cu gelatina si le-am pus la c ele de post,tortul e minunat,am sa fac si eu reteta blatului

    RăspundețiȘtergere