Categorii

marți, 28 mai 2013

Ficatei de pui pane cu garnitura de cartofi noi


Ingrediente:
  • 500 gr. ficat de pui,
  • 2 oua,
  • 200 gr.faina,
  • apa minerala,cat sa iasa un aluat ca de clatite,
  • 1lgt,concentrat de legume,
  • 1lgt.mustar
  • sare, piper,
  • 1 kg. cartofi noi,
  • 1 ceapa,
  • 200 gr.kaizer.
Ficateii  se curata,se spala,se scurg bine apoi se pun in lapte si se lasa cateva ore acoperiti in frigider.Intre timp facem aluatul din oua,faina,apa minerala,mustar,delikat si piper.Scoatem ficateii din lapte pe un prosop curat si-i tamponam usor sa nu mai fie uzi,dupa care ii dam prin faina si-i coacem in ulei fierbinte,ii scoatem pe servetele absorbante,si ii servim alaturi de orice garnitura vrem.Noi i-am servit alaturi de cartofi noi, si salata de rosii.
Cartofii i-am spalat bine,i-am sarat si i-am prajit in baie de ulei pana sau inmuiat si sau rumenit ,apoi i-am scos si i-am amestecat cu ceapa care am taiat-o julien si am calit-o usor cu putin ulei,apa si sare,apoi am calit si kaizerul,dupa care am amestecat cu cartofii.

Un comentariu:

  1. Buna,
    Ajutati o studenta din Roman cu licenta. Daca aveti varsta intre 16 ani - 27 ani si dorinta de a face un bine, va rog din suflet sa imi ajutati fiica sa-si poata sustine licenta in psihologie prin completarea unui chestionar. Nu aveti de trecut numele sau nr. de telefon.
    Daca nu va incadrati la varsta si doriti sa ma ajutati, preluati articolul pe blogul dvs. de pe blogul meu Coltisor de Rai
    La finalul chestionarului exista un buton cu Trimite, cand se apasa pe el se inregistreaza rezultatele.
    Chestionar de completat
    Va multumesc din suflet pentru timpul acordat, bunavointa si ajutor!
    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere