Categorii

joi, 9 februarie 2012

INIMI INDRAGOSTITE



Ingrediente:1 cana de untura,1 cana de smantana,1 cana de zahar,3 oua,1 plic praf de copt,un praf de sare, 2 plicuri zahar vanilat,coaja rasa de la o lamaie,faina cat cuprinde sa iasa un aluat mai tarisor.Untura se freaca cu zaharul pana devine spumoasa,apoi se adauga smantana,ouale,vanilia,coaja de lamaie,praful de copt si la sfarsit faina.Nu se framanta prea mult deoarece untura se topeste de la caldura mainilor si riscati sa puneti faina prea multa si atunci aluatul nu va mai fi asa fraged.Se da la rece pt. cca.30 min.La masina de carne se monteaza forma de fursecuri,se da aluatul prin masina si se formeaza aceste inimioare care se pun la copt intr-o tava tapetata cu hartie de copt,in mijloc le-am pus cate o bucatica de rahat,apoi le-am copt in cuptorul preincalzit cca.30 min.Dupa ce s-au racit am topit o ciocolata si le-am inmuiat in ea apoi le-am dat prin nuca de cocos si ornament de ciocolata.Sunt foarte bune si fragede.UN VALENTINE'S DAY PLACUT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu