Categorii

joi, 2 februarie 2012

CARTOFI FRANTUZESTI




Pe o vreme ca asta cred ca nimic nu este mai potrivit pt. o masa,ca acesti cartofi facuti la cuptor sa-si lase toata aroma in bucatarie.I-am facut cu ce am avut prin frigider,adica: carnati afumati de casa,muschiulet de porc afumat,branza de oi pusa la borcan,oua si smantana si cartofi bineinteles.Asadar cartofii( in numar de vreo 8 bucati la mine) i-am curatat,i-am spalat apoi i-am pus la fiert in apa cu sare pt.cca.10 min.Se scurg si se lasa putin sa se racoreasca sa ii putem taia,intre timp ungem o forma de ena cu unt, apoi taiem carnatul felioare subtiri,muschiuletul fisii .Cartofii se taie felii si ei ,dupa care se aseaza in forma un strat uniform,iar deasupra se intinde un strat de branza ,apoi carnatul,muschiuletul,iar un strat de cartofi si peste am batut 4 oua cu 200 gr. smantana cu sare si piper.Am dat tava in cuptorul incins pt. 45 de min.I-am servit cu castraveti murati si gogosari.POFTA BUNA!

3 comentarii: