Categorii

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

PIZZA CU CARNATI DE CASA














Ingrediente:

  • aluat de paine din faina,apa,sare,o lgt.zahar,drojdie,o lg. ulei de masline,
  • carnati afumati de vita,
  • cascaval,
  • cas de oaie de la congelator,
  • ardei rosu,
  • porumb,
  • ceapa,
  • masline,
  • sos de rosii cu busuioc si oregano facut de mine asta toamna,
  • ulei de masline.
Cantitatile sunt ochiometrice,asadar sa trecem la treaba.
Painea se framanta si se lasa la crescut,apoi cand i-si dubleaza volumul,intindem o foaie subtire pe care o asezam in tava ,apoi am uns-o cu ulei de masline si sos de rosii,deasupra am presarat casul framantat,apoi am pus carnatii taiati feliute subtiri,peste am asezat ceapa taiata Julien si frecata cu putina sare,apoi porumbul, maslinele taiate si ele feliute,si ardeiul taiat si el felii,deasupra am presarat cascaval ras din abundenta.Am dat in cuptorul incins la  foc mediu cca.15 min.A fost dementiala,si pentru ca mi-a mai ramas aluat am facut si o focaccia dar aia in postarea urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu