Categorii

marți, 3 iulie 2012

TORT DIPLOMAT DIETETIC




Cum ieri a fost ziua mea nu putea trece fara tort,dar pe o caldura asa mare si dupa o interventie chirurgicala suferita cu doua saptamani in urma m-am hotarat sa fac ceva usor,racoros si dietetic pe deasupra(ca nu am voie sa mananc oua,smantana,nimic gras,bla,bla......).Asa sa va spun cum am facut acest tort absolut delicios.                                                                                                                                                       Ingrediente:200gr.piscoturi,800ml.iaurt 0,1grasime,250ml.frisca15%grasime,3plicuri gelatina,1compot de ananas,4buc.de nectarine 1fiola esenta de rom.O forma de tort se tapeteaza cu folie alimentara,piscoturile se inmoaie usor in sucul din compot si se aseaza pe marginea formei,iar pe fund se pun feliute de nectarine dupa imaginatie.Gelatina se pune la hidratat in 50ml.apa,frisca se bate cu 250gr.zahar,iaurtul se bate si el cu 100gr.zahar,apoi se amesteca cu frisca si cu bucatelele de fructe,la urma se adauga gelatina topita pe baie de aburi si esenta de rom.Se toarna compozitia in forma si se da la frigider o noapte.Am servit cu apa plata cu lamaie la umbra unui mar batran.

6 comentarii:

  1. Ce frumos este... Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,esti grozava cu pufosenia asta de tort!:)
    Stii sa-ti faci aparitia !
    Pupici !
    Noapte buna !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apar cam rar ca stau mai mult pe la tara la umbra.....deeeee... caldura mare mon cher!!!!!!!!!Pup!

      Ștergere
  3. "La multi ani"!.Sa fii sanatoasa.
    Tortul este foarte apetisant.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de urare.Sa stii ca a fost chiar foarte apetisant spre surprinderea mea.Pupici!

      Ștergere